کد خبر: 32262
تاریخ انتشار: جمعه, 01 دی 1396 - 22:11

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

افتتاح طرح پژوهشی «خدمات کتابخانه‌های عمومی ایران»

منبع : لیزنا
نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، طرح پژوهشی «خدمات کتابخانه‌های عمومی ایران» را با هدف شناسایی، انتخاب و طراحی خدمات جدید کتابخانه‌ای با استفاده از روش‌های علمی و به‌روز، اجرا می‌کنند.
افتتاح طرح پژوهشی «خدمات کتابخانه‌های عمومی ایران»

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، در ادامه همکاری‌های مشترک نهاد و دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، آیین افتتاح طرح «خدمات کتابخانه‌های عمومی ایران» ساعت ۱۰ روز دوشنبه ۲۷ آذرماه در تالار شورا واقع در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

در این نشست که با حضور معاونان و مشاوران دبیرکل، مدیران کل نهاد و تعدادی از استادان دانشگاهی برگزار خواهد شد، فاطمه فهیم‌نیا مدیر گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه تهران و محمد ابویی عضو هیأت علمی دانشگاه تهران به عنوان مجریان طرح به ایراد سخنرانی درخصوص ضرورت توجه به خدمات کتابخانه‌های عمومی خواهند پرداخت.

این طرح با هدف شناسایی خدمات جاری کتابخانه‌ای در سطح ایران و جهان، انتخاب خدمات جدید کتابخانه‌ای که در ایران قابلیت استفاده و پیاده سازی دارد و همچنین طراحی خدمات انتخاب شده با استفاده از روش‌های علمی و به‌روز در بسته های خدمتی طی ۲۰ ماه اجرا می‌شود تا از این طریق موجب رونق فعالیت‌ها، استفاده از امکانات بالقوه و ایجاد انگیزه در کتابداران کتابخانه‌های عمومی کشور شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: