کد خبر: 32363
تاریخ انتشار: شنبه, 09 دی 1396 - 14:36

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

ارسال دومین سری از محموله‌های اهدایی نهاد به مناطق زلزله‌زده 

منبع : لیزنا
دومین سری از محموله‌هایی اهدایی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور شامل لباس گرم، لوازم‌التحریر و عروسک به مناطق زلزله‌زده غرب کشور ارسال و در میان کودکان و نوجوانان این مناطق توزیع شد.
ارسال دومین سری از محموله‌های اهدایی نهاد به مناطق زلزله‌زده 

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با هدف امداد رسانی اجتماعی و کاهش آلام و افسردگی و اضطراب پس از امداد و نجات برای کودکان و نوجوانان، دومین سری از محموله‌هایی اهدایی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال و توزیع شد.

این محموله‌های شامل لباس گرم (کاپشن، کلاه و شال دخترانه و پسرانه)، لوازم‌التحریر و عروسک، در روستاهای پالان نرگس، پالان آینه وند، چم زرشک اولیا و سفلی، زلان و ... در شهرستان ثلاث باباجانی و همچنین روستاهای اووفره، بریموند، مله کبود، کانی عزیز و محله پشت شاه عباسی در شهرستان سرپل‌ذهاب توزیع شد.

یادآور می‌شود اولین سری از محموله اهدایی، شامل کتاب، لوازم‌التحریر و اسباب بازی در ۳ مقطع سنی خردسال، کودک و نوجوان، پس از وقوع زلزله در ابتدای آبان ماه به این مناطق اعزام شده بود.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: