کد خبر: 32669
تاریخ انتشار: دوشنبه, 25 دی 1396 - 09:34

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری کارگاه‌های مهارت‌آموزی متنوع برای شهروندان قزوینی

منبع : لیزنا
 مسئول کتابخانه عمومی علامه رفیعی قزوین از برگزاری کارگاه‌های آموزشی متنوع در این کتابخانه خبر داد.
برگزاری کارگاه‌های مهارت‌آموزی متنوع برای شهروندان قزوینی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی قزوین، فریبا حاجی فتحعلی مسئول کتابخانه عمومی علامه رفیعی قزوین درباره این کارگاه‌ها گفت: بخش قابل‌توجهی از این کارگاه‌ها حول محور موضوعات مفید و جذاب برای مخاطب کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری کارگاه آموزشی مهارت رنگ‌ها ویژه کودکان خردسال با محوریت کتاب «باز کن، ببین رنگارنگ» اثر چاک مورفی و کارگاه قصه‌گویی به سبک محاوره بر اساس معرفی کتاب علمی «گربه کوچولوی سفید و خفاش» ویژه کودکان پیش‌دبستانی مدرسه قدس از اقدامات این کتابخانه برای مخاطب کودک بود.

حاجی فتحعلی افزود: کتابخانه علامه رفیعی به مناسبت فصل زمستان به برگزاری نمایشگاهی ویژه کودکان با موضوع کودک و زمستان، اقدام کرد که معرفی فصل زمستان و برپایی جشن تولد برای کودکان متولد دی‌ماه نیز بخشی از این برنامه بود.

 

وی ادامه داد: همچنین جمعی از اعضاء کتابخانه علامه رفیعی با حضور در نشست کتاب‌خوان، «ملکه برفی» نوشته مژگان گروای، «پی‌پر و نی‌نی کوچولوی جدید» نوشته حسین فتاحی، «مثل فرشته‌ها» نوشته فریبرز لرستانی، «شب یلدا» نوشته روشنک حیدری، «یه قاچ هندوانه» نوشته زهرا داوری و «کی بود کی بود» نوشته افسانه شعبان نژاد را با سایر شرکت‌کنندگان به‌اشتراک گذاشتند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: