کد خبر: 33064
تاریخ انتشار: سه شنبه, 17 بهمن 1396 - 10:31

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

جدیدترین پوستر «این چند کتاب» منتشر شد

«بازسازی اجتماعی» در کتابخانه‌های عمومی کشور

منبع : لیزنا
پوستر معرفی چند کتاب مناسب مطالعه در خصوص «آسیب‌های اجتماعی» راهی کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور شد.
«بازسازی اجتماعی» در کتابخانه‌های عمومی کشور

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، معاونت توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر لزوم نقش‌آفرینی و انجام‌وظیفه همه دستگاه‌ها متناسب با کارکرد خود در خصوص کاهش معضلات اجتماعی و بازسازی آسیب‌دیدگان این معضلات، از انتشار پوستر معرفی چند کتاب مناسب در حوزه آسیب‌های اجتماعی و ارسال آنها به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور خبر داد.

کتاب‌های «بشقاب‌های سفره پشت‌بام‌مان»، «۱۵۰ هشتک رسانه‌ای»، «اینترنت با مغز ما چه می‌کند؟»، «مشروبات الکلی، قمار و آثار زیانبار آن»، «عصبانیت آن‌قدرها هم بد نیست»، «درآمدی بر پیشگیری از اعتیاد با رویکرد اسلامی»، «طلاق، چرایی و چگونگی» عناوینی هستند که نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با توجه به پرمبتلاترین آسیب‌های اجتماعی، در قالب پوستری با عنوان «بازسازی اجتماعی» برای استفاده مخاطبان گروه‌های سنی مختلف کتابخانه‌های عمومی کشور معرفی کرده است.

گفتنی است، انتشار مجموعه پوسترهای «این چند کتاب» که با هدف ارتقای فرهنگ مطالعه و آشنا کردن علاقه‌مندان به کتاب‌خوانی هدفمند با بهره‌گیری از کتاب‌های فاخر و ارزشمند (در موضوعی خاص) در جامعه صورت می‌پذیرد.

 

تصویر با کیفیت پوستر این چند کتاب با عنوان «بازسازی اجتماعی» را می توانید از اینجــــا دریافت کنید.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: