کد خبر: 33363
تاریخ انتشار: شنبه, 05 اسفند 1396 - 10:37

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

 برگزاری جشن انقلاب درکتابخانه عمومی امام جواد(ع) شهرستان نظرآباد البرز

منبع : لیزنا
با حضور رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان نظرآباد، جمع کثیری از اعضاء، معتمدین و خانواده های روستای احمدآباد در کتابخانه عمومی امام جواد(ع) جشن انقلاب برگزار شد.
 برگزاری جشن انقلاب درکتابخانه عمومی امام جواد(ع) شهرستان نظرآباد البرز

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی البرز، به همت مسئول و کتابدار کتابخانه امام جواد(ع)، با حضور ابوالفضل آزادفلاح رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان نظرآباد، خانواده ها، دانش آموزان و مسئولین محلی روستای احمد آباد، در محل کتابخانه به مناسبت ایام دهه فجر، جشن انقلاب برگزار شد.

این مراسم با برنامه های متنوعی نظیر سرود و نمایش توسط نوجوانان بسیجی، سخنرانی مسئولین روستا، سخنرانی رئیس اداره کتابخانه های شهرستان، و نمایشگاه روزنامه دیواری اعضای کتابخانه برگزار شد. در پایان این مراسم به‌رسم یادبود، هدایایی به گروه سرود و نمایش و روزنامه دیواری های منتخب اهدا شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: