کد خبر: 33473
تاریخ انتشار: شنبه, 12 اسفند 1396 - 13:54

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

 گردهمایی مربیان حلقه صالحین در اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان  مرکزی برگزار شد

منبع : لیزنا
گردهمایی مربیان حلقه صالحین حوزه بسیج شهید رجایی به میزبانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی در سالن جلسات شهدای مدافع حرم برگزار شد.
 گردهمایی مربیان حلقه صالحین در اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان  مرکزی برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، گردهمایی مربیان حلقه صالحین حوزه بسیج شهید رجایی ادارات کل به میزبانی پایگاه مقاومت بسیج بصیرت و با حضور علی اکبر احمدی سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان در محل سالن جلسات شهدای مدافع حرم کتابخانه دکتر حصیبی شهر اراک برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام قیسوندی گفت: طرح تشکیل حلقه های صالحین در پایگاههای مقاومت ادارات با رویکرد تحول اداری و در ابعاد مختلف معرفتی، تربیتی، بصیرتی و مهارتی برگزار می شود.

قیسوندی با اشاره به برخی خطبه های حضرت علی(ع) در نهج البلاغه افزود: تقوا از رایج‌ترین کلمات نهج البلاغه است. در کمتر کتابی مانند نهج البلاغه بر عنصر تقوا تکیه شده و در نهج البلاغه به کمتر معنی و مفهومی به اندازه تقوا عنایت شده است.

وی ادامه داد: نهج البلاغه تقوا را به عنوان یک نیروی معنوی و روحی که بر اثر ممارست و تمرین پدید می ‏آید و به نوبه خود آثار و لوازم و نتایجی دارد و از آن جمله پرهیز از گناه را سهل و آسان می‏ نماید، طرح و عنوان کرده است.

حجت الاسلام قیسوندی گفت: امام علی(ع) تصریح می ‏کند که تقوا چیزی است که پرهیز از محرمات الهی و همچنین ترس از خدا، از لوازم و آثار آن است. پس در این منطق، تقوا نه عین پرهیز است و نه عین ترس از خدا، بلکه نیرویی است روحی و مقدس که این امور را به دنبال خود دارد.

در ادامه جلسه نیز اعضاء طرح های پیشنهادی خود را در خصوص ارتقاء کیفیت محتوایی حلقات صالحین ارائه دادند و به معرفی طرح های خود در خصوص حلقه صالحین پرداختند.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: