کد خبر: 33658
تاریخ انتشار: دوشنبه, 21 اسفند 1396 - 09:51

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

شرکت فرماندار شهرستان نمین استان در کتابخانه گردی

منبع : لیزنا
 فرماندار شهرستان نمین گفت: به رغم گستردگی و پیچیدگی امر اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مردم ضرورت دارد با توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی غفلت‌های تاریخی خود را در این حوزه به نوعی جبران کنیم.
 شرکت فرماندار شهرستان نمین استان در کتابخانه گردی

شبه گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل: فرهاد عبدالعلی پور در جریان بازدید از کتابخانه حبیب‌الله امامی نمین در راستای اجرای طرح کتابخانه‌گردی، اظهار کرد: با اجرای طرحی نظیر کتابخانه‌گردی می توانیم زمینه‌های تشویق و ترغیب عموم مردم را در علاقمندی به حوزه کتاب و کتابخانه‌گردی فراهم کنیم و قطعا در این راستا هدف گذاری ما حمایت از نهاد کتابحانه‌های عمومی است.

وی با بیان اینکه در نهاد خانواده و همچنین فضاهای آموزشی و پرورشی امر کتاب و کتابخوانی باید به عنوان یک اصل مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: ما تا زمانی که از کتاب و مطالعه فاصله بگیریم نمی‌توانیم زیرساخت‌های توسعه فرهنگی را در جامعه رقم بزنیم.

فرماندار شهرستان نمین ادامه داد: ما در توزیع اعتبارات فرهنگی در شهرستان نمین یکی از اولویت‌های جدی‌مان را تکمیل، تجهیز و توسعه کتابخانه‌ها در مناطق مختلف این شهرستان قرار دادیم و امیدواریم خروجی آن را در سال آینده در توسعه کیفی کتابخانه‌های عمومی در این شهرستان شاهد باشیم.

عبدالعلیپور افزود: به رغم پیشینه بسیار غنی که کشورمان استان اردبیل و منطقه نمین در بخش فرهنگی، تاریخی و تمدنی دارد متاسفانه به دلیل مشغله‌های روزمره بخش عظیمی از خانواده‌ها از کتاب و کتابخوانی فاصله گرفته‌اند که امیدواریم به تدریج مشکلات و نارسائی‌ها را با همراهی خانواده ها و نهاد آموزشی برطرف کنیم.

وی در پایان این دیدار با اهدای لوح سپاس از کتابدارن کتابخانه های عمومی نمین تقدیر کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: