کد خبر: 34256
تاریخ انتشار: دوشنبه, 10 ارديبهشت 1397 - 10:09

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

 برگزاری انجمن کتابخانه های عمومی سبزوار خراسان رضوی

منبع : لیزنا
مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی سبزوار کتابخانه های عمومی را روح فرهنگی حاکم بر شهر دانست.
 برگزاری انجمن کتابخانه های عمومی سبزوار خراسان رضوی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی سبزوار کتابخانه های عمومی را روح فرهنگی حاکم بر شهر دانست.

حجت‌الاسلام سبزیان با اشاره به اینکه کتابخانه های عمومی متعلق به همه اقشار جامعه است، گفت: مدیران و مسئولان شهری برای تقویت کتابخانه ها اهتمام بیشتری داشته باشند

وی ادامه داد: توجه مسئولان و خانواده ها به موضوع کتابخانه ها و کتابخوانی سبب کاهش آسیب های اجتماعی و ناهنجاری ها در سطح جامعه می شود

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: با توجه به انعقاد تفاهم نامه همکاری میان نهاد کتابخانه های عمومی و سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، از ظرفیت فرهنگی و ساختمانی این سازمان برای برپایی کتابخانه های مشارکتی بهره خواهیم برد

فرماندار ویژه سبزوار نیز در این مراسم با اشاره به محروم بودن برخی مناطق هدف و حاشیه شهر سبزوار از کتابخانه گفت: ساخت کتابخانه در محلات شرق عیدگاه، نیروگاه، کلاته سیفر، صالح آباد، اسلام آباد و جعفر آباد از مطالبات شهروندان است.

احمد برادران افزود: هم اکنون فضای کتابخانه ‌ای این شهرستان کمتر از ۶ هزار متر مربع است که بر اساس جمعیت ۳۰۶ هزار نفری آن افزایش چهار برابری کتابخانه های عمومی سبزوار ضروری است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: