کد خبر: 34435
تاریخ انتشار: دوشنبه, 24 ارديبهشت 1397 - 10:56

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

 مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان از پروژه ملاشیه اهواز بازدید کرد

منبع : لیزنا
کوهی رستمی: پروژه ملاشیه اهواز یکی از پروژه هایی است که می تواند به کاهش آسیب های اجتماعی و ایجاد بستر مناسب فرهنگی منطقه کمک کند.
 مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان از پروژه ملاشیه اهواز بازدید کرد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان؛ منصور کوهی رستمی مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان با هدف بررسی مشکلات و نظارت بر روند اجرای عملیات عمرانی از پروژه ملاشیه اهواز بازدید کرد.

منصور کوهی رستمی در این بازدید بخش های مختلف کتابخانه که در حال تکمیل است را مشاهده و از نزدیک روند اجرای عملیات عمرانی این پروژه را مورد بررسی قرار داد و گفت: این پروژه در یکی از مناطق محروم اهواز با پیشرفت فیزیکی۹۵ درصد در حال انجام است که تا پایان خرداد ماه می توان نسبت به راه اندازی این کتابخانه اقدام کرد.

شایان ذکر است این پروژه  در منطقه محروم ملاشیه اهواز با زیربنای ۷۵۰ متر مربع در دو طبقه با اعتبار۱۲ میلیارد ریال از سال ۹۳ احداث  و بعنوان یکی از پروژه های زیبا و ایمن در این منطقه ارائه خدمت خواهد کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: