کد خبر: 34702
تاریخ انتشار: شنبه, 05 خرداد 1397 - 14:20

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتاب «الهه» از سوی فرهنگ سرای اندیشه نقد و بررسی می شود

منبع : لیزنا
 فرهنگسرای اندیشه دومین نشست از سری برنامه های کتابهای بالدار را با نقد و بررسی کتاب «الهه» برگزار می کند.
کتاب «الهه» از سوی فرهنگ سرای اندیشه نقد و بررسی می شود

به گزارش لیزن بر اساس اعلام روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، دومین نشست از سری برنامه های کتابهای بالدار اختصاص دارد به کتاب «الهه» اثر سیروس همتی از نشر نیستان که روز یکشنبه 6 خرداد ماه  ساعت 18در فرهنگسرای اندیشه نقد و بررسی می شود.

سیروس همتی در «الهه» مجموعه‌ای از نمایشنامه‌های خود را برای مخاطبانش گردآوری کرده است که بیشتر از دغدغه فرم و شیوه روایت و حتی دیده شدن روی صحنه، دغدغه روایت و بیان را می‌توان در آنها دید. نمایشنامه‌هایی برخاسته از «آن» هنرمند متعهد که تلاش دارد روایتی بکر و تازه و در حد بضاعت نویسنده‌اش از باورها و آئین‌های مذهبی ایرانیان را به نمایش بکشاند.

گفتنی است در حاشیه برنامه، نمایشنامه خوانی کاری از گروه تئاتر مانی با حضور بازیگرانی همچون قربان نجفی، مهدی صبایی، شهرام مسعودی، الهه زحمتی، سعید برجعلی، آزیتا افشار، آساره هداوند و سمانه حبیب پور برگزار می شود.

لازم به ذکر است در این مراسم حسین پاکدل(بازیگر)، سیروس همتی (نویسنده و کارگردان کتاب) و دکتر علی یعقوب زاده حضور خواهند داشت.

علاقمندان برای شرکت در این برنامه می توانند به فرهنگسرای اندیشه، واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید منفرد نیاکی(اندیشه) مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88505514 تماس حاصل نمایند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: