کد خبر: 35280
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 06 تیر 1397 - 15:23

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

آیین رونمایی کتاب «رها در بند» برگزار شد

منبع : لیزنا
نشست ادبی این هفته «یک فنجان شعر» به همراه آیین رونمایی مجموعه شعر «رها در بند» اثر رها رحیمی در فرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار شد.
آیین رونمایی کتاب «رها در بند» برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه10، در این برنامه که شامگاه دوشنبه چهارم تیرماه با حضور جمعی از منتقدان ادبی و شاعران معاصر، در سالن منطق الطیر فرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار شد. کورس احمدی و تارا کسرایی به عنوان کارشناس مجری برنامه، مهرداد محمدی و رضوان ابوترابی به عنوان منتقد ادبی در کنار شماری از شاعران معاصر حضور داشتند.

پس از شعرخوانی شاعران حاضر در نشست از مجموعه شعر «رها در بند» اثر ادبی رها رحیمی رونمایی شد.

گفتنی است؛ «رها در بند» اولین مجموعه به چاپ رسیده رها رحیمی است . او از سال 91 به شکلی جدی دست به سرایش شعر زد و این كتاب شامل 30 قطعه از شعرهای آزاد اوست كه در 65 صفحه توسط انتشارات سارات به چاپ رسیده است.

علاقه مندان برای حضور در سلسله نشست های  هفتگی عصرانه های ادبی می توانند به  نشانی: بزرگراه نواب صفوی (شمال به جنوب)، خیابان محبوب مجاز غرب، خیابان شهید سیدکاظمی، ابتدای خیابان امیرقلی، فرهنگسرای عطار نیشابوری مراجعه کرده یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن:  55135553 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: