«مبادله کتاب» در مرکز تحقیقات موتور ایران خودرو

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 21 ، طرح کتابخانه صنعت (مبادله کتاب ) چهارشنبه 6 تیر ماه از ساعت 10 تا 13 در مرکز تحقیات موتور ایران خودرو (ساپکو) با استقبال کارگران و کارمندان آن مجموعه برگزار شد.

در این طرح که با هدف بالا بردن انگیزه مطالعه در بین کارگران کارخانه های منطقه 21  و نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی، فراهم کردن امکان ثبت نام آنها در کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهر تهران و امانت کتاب و تعویض کتاب های مطالعه شده کارگران در منزل با کتاب های مورد نیاز، صرفه جویی در هزینه آنها و استفاده بهینه از سرمایه های ملی برگزار شده است.

مرکز تحقیقات موتور ایران خودرو  که با مدیریت سید مصطفی میرسلیم اداره می شود و توانسته موتورهای خودرو ملی را طراحی و تولید نمایند و با وجود کارگران و کارکنان متخصص؛ از این طرح استقبال نموده و با در اختیار گذاشتن فضای راهرو اصلی نمایش موتورهای طراحی و تولیدی شرکت ایران خودرو  فرهنگسرا را در اجرای این طرح  یاری نمود و کارگران نیز به خوبی از این طرح استقبال نموده و تعداد نسبتا زیادی در کتابخانه صنعت ثبت نام کردند.

کتاب های، کتابخانه صنعت در  پایگاه مبادله و امانت کتاب در حوزه‌های مذهبی،  ادبیات، تاریخ، روانشناسی و علوم تخصصی  قراد داده شد که مورد توجه کارگران و کارکنان کارخانه ها قرار می گیرد.

در این برنامه بیش از 150 نسخه کتاب عرضه شده و همچنین بیش از 70 نسخه کتاب اهدایی از طرف کارگران نیز جذب کتابخانه صنعت شد.

علاقه‌مندان برای هرگونه سوال و اطلاعات میتوانند با شماره تلفن 44534056 واحد فرهنگی فرهنگسرای دانش تماس بگیرند.