کد خبر: 35331
تاریخ انتشار: شنبه, 09 تیر 1397 - 17:45

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

خوانش داستان های کوتاه در «یار مهربان» کتابخانه شهربانو

منبع : لیزنا
«یار مهربان» عنوان برنامه ای است که به همت کتابخانه شهربانو و با دعوت از نویسندگان کتاب برگزار می شود.
خوانش داستان های کوتاه در «یار مهربان» کتابخانه شهربانو

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 8 و فرهنگسرای گلستان، این نشست ادبی با هدف دیدار چهره به چهره با نویسندگان نام آشنا و همچنین ایجاد فضایی فرهنگی برای علاقمندان به کتابخوانی، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و اهمیت آن در ارتقای سطح علمی و عمومی شهروندان و دوستداران کتاب عصر روز یک شنبه، 10 تیر ماه ساعت 17 در کتابخانه شهربانو برای علاقمندان به کتاب و کتابخوانی برگزار می شود.

در برنامه «یار مهربان» فرحناز علیزاده نویسنده و رمان نویس مدعو برنامه داستان های کوتاه را برای حاضرین در کتابخانه خوانش نقد و بررسی می کند.علاوه بر نقد و خوانش کتاب ، آموزش فنون داستان نویسی ، بحث و تبادل نظر و معرفی تازه های نشر از دیگر بخش های این نشست ادبی است .

علاقمندان به ادبیات می توانند به نشانی خیابان 16 متری لشگر( خیابان شهید حیدری)، روبروی پارک کوثر، کتابخانه شهربانو مراجعه کنند یا با شماره 77691580 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: