کد خبر: 35347
تاریخ انتشار: یکشنبه, 10 تیر 1397 - 15:37

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

رونمایی از دو کتاب حوزه فرهنگ و ارتباطات در فرهنگسرای معرفت

منبع : لیزنا
در آستانه روز قلم از دو کتاب «ژورنالیسم تلویزیونی» و «مدیریت منابع انسانی در صنایع خلاق» رونمایی می شود.
رونمایی از دو کتاب حوزه فرهنگ و ارتباطات در فرهنگسرای معرفت

به گزارش لیزنا بر اساس اعلا روابط عمومی فرهنگسرای معرفت، در آستانه روز قلم و تجلیل از پدیدآورندگان کتاب، از دو کتاب «ژورنالیسم تلویزیونی» و «مدیریت منابع انسانی در صنایع خلاق» نوشته سید مهدی شریفی عضو هیات علمی دانشگاه تهران رونمایی می شود.

در این مراسم که روز 12 تیرماه از ساعت 17در فرهنگ سرای معرفت برگزار می شود، علاوه بر نویسنده، علی اکبر فرهنگی چهره ماندگار و پدر مدیریت رسانه ایران به سخنرانی می پردازند و چهره های فرهنگی، دانشگاهی و رسانه ای چون حجت الاسلام سید محمود دعائی، طاهر روشندل، مجتبی امیری، صادق عابدینی و جمعی از مسئولین ارشد حوزه فرهنگ و رسانه دولت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر تهران نیز حضور دارند.

کتاب «ژورنالیسم تلویزیونی» (معرفت شناسی ، فلسفه و روش ها) در بهار 1397 توسط نشر نیسا به بازار کتاب عرضه شده و در آن سعی شده پنجره ای تازه بر اساس آخرین منابع و تجربیات این حوزه برای مخاطبین باز شود تا به مطالبه نوخواهی از اصول و تکنیک های دانشی ژورنالیسم تلویزیونی را برای علاقمندان مدیریت خبر پاسخ گفته شود.

کتاب «مدیریت منابع انسانی در صنایع خلاق» نیز که با مقدمه علی اکبر فرهنگی و سید رضا سیدجوادین چند روزی است از سوی انتشارات سازمان مدیریت صنعتی به کتابفروشی ها عرضه شده است، پاسخی به نیازهای مدیریتی برای شناسایی افراد مناسب برای فعالیت در این مشاغل و رسته های کاری نوظهور عصر رسانه ها است.

از این نویسنده پیش از این کتاب هایی با عنوان مدیریت رسانه (با همکاری طاهر روشندل و سمیه لبافی) و از سرمایه شهرتی تا شهرت رسانه (با همکاری طاهر روشندل) منتشر شده است.

علاقمندان برای شرکت در این جلسه می توانند از ساعت 17 به فرهنگسرای معرفت به نشانی خیابان شهران بالاتر از بزرگراه شهید همت مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن 44319304 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: