کد خبر: 35377
تاریخ انتشار: دوشنبه, 11 تیر 1397 - 17:28

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

سفر کتابداران شهرستان گناباد خراسان رضوی به روستاهای شهرستان

منبع : لیزنا
کاروان کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان گناباد این بار در روستای تاریخی و گردشگری ریاب، اقدام به انجام برنامه های فرهنگی و با محوریت جشنواره رضوی کردند.
سفر کتابداران شهرستان گناباد خراسان رضوی به روستاهای شهرستان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گناباد، کتابداران شهرستان گناباد در سفر خود به روستاها و مناطق محروم ، این بار با حرکت به سمت روستای تاریخی و گردشگری ریاب، برنامه های فرهنگی متنوع و با محوریت جشنواره رضوی برگزار کردند

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گناباد عنوان نمود: امسال دربرگزاری هشتمین جشنواره رضوی با هدف حضور حداکثری و همگان ی افراد در دورترین نقاط، نامه نگاری هایی با شوراها و دهیاری ها صورت گرفت  وکاروانی از کتابداران با حضور در روستاها و مناطق محروم برنامه های فرهنگی متنوعی را در جهت معرفی جشنواره و شرکت افراد انجام دادند.

مظلوم ادامه داد: در سومین سفر خود کتابداران، به روستای تاریخی و گردشگری ریاب رفته و ایستگاه های فرهنگی جذاب و متنوعی از جمله، قصه گویی، شاهنامه خوانی، نقاشی و نشست کتابخوان با محوریت جشنواره رضوی برگزار کردند. در این سفر که کارشناس بهداشت نیز کتابداران را همراهی می کرد، ایستگاه سلامت برای خانم های خانه دار برپا شد.

دبیر ستاد جشنواره رضوی در شهرستان گناباد، افزود: پایان بخش این برنامه که با همکاری شورا و دهیاری روستای ریاب برگزار شد، اهدا جوایزی به بهترین آثار نقاشی از دست مسئولین شرکت کننده به کودکان بود.

گفتنی است برنامه های قبلی کاروان کتابداران در روستای بیهود و سقی با حضور روسای ادارات و با محوریت جشنواره رضوی برگزار شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: