کد خبر: 35488
تاریخ انتشار: یکشنبه, 17 تیر 1397 - 12:21

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دور هم خوانی کتاب در فرهنگسرای ملل برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
کتابخانه امیر کبیر در فصل تابستان ویژه برنامه «دور هم خوانی کتاب» را با حضور نویسندگان کتاب در تاریخ 20 تیر و 3 مرداد ماه برگزار می کند.
دور هم خوانی کتاب در فرهنگسرای ملل برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی فرهنگسرای ملل، در اولین دورهمی کتاب که در تاریخ 20 تیرماه برگزار می‌شود، کتاب تی تی نار نوشته افسانه شعبان نژاد و مجموعه چهارتا فصل رنگارنگ به نویسندگی اسداله شعبانی توسط نویسندگان این کتابها برای کودکان خوانده می شود.

کتاب «تی تی نار» اثری داستانی از افسانه شعبان‌ نژاد برای کودکان است که با تصویرگری بهاره علیجانی از سوی نشر لوپه‌ تو منتشر شده است.

تی تی نار داستانی تخیلی درباره دختر بچه‌ای به همین نام است که در اثر سانحه تصادف، پاهایش شکسته و در خانه می‌ماند. ورود یک عروسک خرسی به خانه‌شان، اتفاقات بعدی را در پی خواهد داشت. در این کتاب؛ حس همدردی بین کودکانی که بیمار هستند به چشم می‌خورد و تی تی نار سعی می‌کند که کودکان بیمار دیگر را نیز شاد کند.

کتاب چهارتا فصل قشنگ و رنگارنگ  مجموعه ای چهار جلدی از ترانه های اسد اله شعبان نژاد است که در تاریخ سوم مراد ماه برای کودکان خوانده می شود و به آنها کتاب اهدا خواهد شد.

علاقمندان جهت شرکت در این برنامه می توانند در تاریخ یاد شده از ساعت 16 تا 18 به نشانی بزرگراه صدر، خیابان قیطریه، فرهنگسرای ملل، کتابخانه امیر کبیر مراجعه و یا جهت اطلاعات بیشتر از برنامه های این مرکزمی توانند به نشانی اینترنتی فرهنگسرای ملل و اینستاگرام فرهنگسرا مراجعه کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: