کد خبر: 35634
تاریخ انتشار: دوشنبه, 25 تیر 1397 - 09:44

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری اختتامیه مسابقه کتابخوانی برگ و قلم در فرهنگسرای کار و تعاون

منبع : لیزنا
  آیین اختتامیه مسابقه کتابخوانی برگ و قلم در فرهنگسرای کار و تعاون برگزار شد.
برگزاری اختتامیه مسابقه کتابخوانی برگ و قلم در فرهنگسرای کار و تعاون

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی فرهنگسرای کار و تعاون، کتابخانه علامه طباطبایی(ره) فرهنگسرای کار و تعاون، با هدف گسترش و تقویت خوداتکایی و خودباوری و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی دوست داران کتاب، آیین اختتامیه مسابقه خلاصه نویسی کتاب با عنوان «برگ و قلم» را روز شنبه 23 تیرماه در فرهنگسرای کار و تعاون برگزار کرد.

مسابقه «برگ و قلم» برای گروه سنی  کودک و نوجوان برگزار شد و علاقه مندان خلاصه یکی از کتاب های مورد مطالعه خود را حداکثر در 25سطر به کتابخانه تحویل دهند.

به چهارنفر از برندگان خانم ها هاجر محترمی، بهاره توفیق، پروانه حسینی و آقای امیرمرتضی خوبناک که به قید قرعه  انتخاب شده اند هدایایی از طرف کتابخانه علامه طباطبایی(ره) فرهنگسرای کار وتعاون تقدیم شد.

کتابخانه علامه طباطبایی(ره) فرهنگسرای کار و تعاون در بزرگراه یادگار امام(ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک 76،فرهنگ‌سرای کار و تعاون واقع  شده و شماره تلفن 66029060 آماده پاسخگویی به سوالات علاقه‌مندان است.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: