کد خبر: 35672
تاریخ انتشار: سه شنبه, 26 تیر 1397 - 09:42

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

رونمایی و نقد کتاب «حالا دیگر بخواب» با حضور شهلا آبنوس

منبع : لیزنا
کتابخانه فرهنگسرای فردوس در برنامه «عصری با کتاب»، میزبان «آلاله سلیمانی » با معرفی و بررسی اثر وی به نام «حالا دیگر بخواب» است.
رونمایی و نقد کتاب «حالا دیگر بخواب» با حضور شهلا آبنوس

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، محفل ادبی «عصری با کتاب» که به رونمایی، معرفی و بررسی کتاب «حالا دیگر بخواب» اثرآلاله سلیمانی اختصاص دارد، روز سه شنبه، 26 تیر ماه ساعت 17 با حضور علی اله سلیمانی و شهلا آبنوس از نویسندگان مطرح به عنوان منتقدین این نشست، در فرهنگسرای فردوس برگزار می شود.

کتاب حالا دیگر بخواب در 168 صفحه در قطع رقعی (شومیز) به قلم بانوی نویسنده و جوان آلاله سلیمانی با موضوع داستان فارسی قرن 14 نگاشته و توسط انتشارات نیماژ در سال جاری منتشر شده است.

از دیگر آثار آلاله سلیمانی می توان به آلاچیق و اقاقیا، نیمکت و دریا و شومینه های خاموش اشاره کرد.

علاقمندان برای شرکت در این نشست ادبی می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44081043 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: