کد خبر: 35833
تاریخ انتشار: شنبه, 30 تیر 1397 - 15:51

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری کارگاه‌های قصه و نقاشی درکتابخانه عمومی روستای مومن‌آباد سمنان

منبع : لیزنا
 مسئول کتابخانه عمومی شیخ محمود مزدقانی روستای مومن آباد از برگزاری چهار کارگاه همگانی قصه و نقاشی ویژه کودکان در راستای برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد.
برگزاری کارگاه‌های قصه و نقاشی درکتابخانه عمومی روستای مومن‌آباد سمنان

به گزارش لیزنا بر اساس روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، زهرا مومن آبادی در حاشیه برگزاری این کارگاه‌ها گفت: کتابخانه عمومی شیخ محمود مزدقانی علاوه بر اطلاع رسانی و تبلیغات متعدد در سطح روستا در خصوص جشنواره رضوی، به برگزاری کارگاه قصه و نقاشی رضوی پرداخته است. این کارگاه ها  برای ایجاد علاقه و اشتیاق بین کودکان، ترویج فرهنگ کتاب و آشنایی با سیره ائمه(ع) برگزارشده است.

وی  با اشاره به این مطلب که کودکان استقبال بی نظیری از  این کارگاه‌ها داشتند، افزود: برگزاری برنامه‌های فرهنگی در کتابخانه موجب جذب مخاطبان به این محیط فرهنگی می شود و کتابخانه عمومی شیخ محمود مزدقانی در طول سال میزبان برنامه‌های متنوع فرهنگی است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: