کد خبر: 35841
تاریخ انتشار: یکشنبه, 31 تیر 1397 - 10:49

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

مجموعه شعر «معلق در پریشانی» در فرهنگسرای فردوس نقد می‌شود

منبع : لیزنا
انجمن شعر و ترانه فرهنگسرای فردوس، یکشنبه، 31 تیرماه ساعت 17 با به معرفی و نقد و بررسی مجموعه شعر معلق در پریشانی می پردازد.
مجموعه شعر «معلق در پریشانی» در فرهنگسرای فردوس نقد می‌شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، محفل ادبی شعر و ترانه فردوس در روز یکشنبه، 31 تیرماه ساعت 17 به معرفی و نقد و بررسی مجموعه شعر «معلق در پریشانی» با حضور صاحب اثر «معصومه حسنعلی زاده» اختصاص دارد.

در این برنامه ادبی، بهروز یاسمی و مهرداد محمدی به عنوان منتقدین مدعو، به معرفی، نقد و بررسی این مجموعه شعر می پردازند و در ادامه بخش شعرخوانی شاعران و ترانه سرایان جوان حاضر در جلسه که با نقد کارشناسان حاضر همراه خواهد بود، برگزار می شود.

علاقمندان برای شرکت در این برنامه می توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44058900 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: