کد خبر: 35853
تاریخ انتشار: یکشنبه, 31 تیر 1397 - 12:32

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

 بازدید نماینده مجلس از کتابخانه عمومی شهیدان اسلام در خوزستان

منبع : لیزنا
علی عسکر ظاهری عبدوند، نماینده مردم اندیکا، لالی، هفتکل و مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی به همراه مسئولین شهرستان هفتکل از کتابخانه عمومی شهیدان اسلام هفتکل بازدید کرد.
 بازدید نماینده مجلس از کتابخانه عمومی شهیدان اسلام در خوزستان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، علی عسکر ظاهری عبدوند، نماینده مردم شهرستان های اندیکا، لالی، هفتکل و مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی با حضور در کتابخانه عمومی شهیدان اسلام گفت: نهاد کتابخانه های عمومی کشور، نهادی پویا و با نشاط در کشور است و این نشاط از کتاب و امر مطالعه و دانش اندوزی پدید آمده است.

در این دیدار که فرماندار و روسای ادارات شهرستان هفتکل حضور داشتند، خادمی اظهار کرد: فعالیت های کتاب محور تاثیر زیادی در رشد و بالندگی انسان دارد چرا که این خاصیت از کتاب است که اندیشه ها را از نسلی به نسل دیگر منتقل می کند.

وی در خصوص برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: این جشنواره از برنامه های مطلوب نهاد کتابخانه های عمومی محسوب می شود و منابع معرفی شده با علایق ما ایرانیان سازگار و همخوانی دارد.

ظاهری اضافه کرد: وجود حضرت ثامن الحجج، حضرت رضا(ع) و بانوی مکرم حضرت معصومه (س)  در ایران اسلامی مایه فخر و عزت ایرانیان است و هدف گذاری نهاد کتابخانه های عمومی در نشر سیره و شناخت این بزرگواران قابل تحسین است.

وی در پایان ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در جذب اعضا و رضایت مندی مراجعین از کتابخانه عمومی شهیدان اسلام، از مردم خواست در فعالیت های مختلف فرهنگی از جمله جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: