کد خبر: 35882
تاریخ انتشار: سه شنبه, 02 مرداد 1397 - 11:03

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری نمایشگاه‌ مناسبتی میلاد امام رضا(ع) در کتابخانه‌ گلستان

منبع : لیزنا
در آستانه میلاد با سعادت امام رضا(ع)، نمایشگاه و فروشگاه کتاب «رضوی» با محوریت این امام همام در کتابخانه فرهنگسرای گلستان برگزار می شود.
برگزاری نمایشگاه‌ مناسبتی میلاد امام رضا(ع) در کتابخانه‌ گلستان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه هشت و فرهنگسرای گلستان، در این نمایشگاه محصولاتی با موضوعات قرآن مجید، کودک و نوجوان، معارف اسلامی، ادعیه، زندگانی و ابعاد شخصیت امام رضا(ع)، تاریخ سیره حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) و خاندان پاک و مطهر ایشان و سرگذشت نامه ها، حدیث، اسلام، اخلاق و علوم تربیتی، علوم قرآنی و غیره عرضه و به فروش می رسد.

این نمایشگاه‌ها با هدف ترویج فرهنگ و سیره رضوی، اشاعه فرهنگ مطالعه و ایجاد شوق به کتابخوانی در جوانان و نوجوانان و همچنین معرفی و دسترسی آسان‌تر مراجعان کتابخانه‌ها به منابع موضوعی مناسبت‌های خجسته دهه کرامت برپا می شود.

این نمایشگاه با مشارکت جمعی از ناشرین و با ارائه تخفیف ویژه 1 تا 15 مرداد ماه برگزار می شود.

علاقمندان به بازدید و خرید از این نمایشگاه می توانند همه روزه از ساعت 9 تا 19 به آدرس فرهنگسرای گلستان به نشانی نارمک، خیابان گلستان، پایین‌تر از میدان هلال احمر مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 77827730 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: