کد خبر: 35887
تاریخ انتشار: سه شنبه, 02 مرداد 1397 - 11:39

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

شب شعر در فرهنگسرای ولاء برگزار می شود

منبع : لیزنا
شب شعر به مناسبت میلاد خجسته امام رضا(ع) روز چهارشنبه، 3 مردادماه ساعت 17 با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ری در سالن اجتماعات فرهنگسرای ولاء برگزار می شود.
شب شعر در فرهنگسرای ولاء برگزار می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی فرهنگسرای ولاء، این برنامه با هدف گسترش و تعمیق شهروندان از الگوهای دینی و با حضور جمعی از شاعران از جمله قائم پناه، عبدالله مقدمی، استاد زریان و آسیه رحمانی و برخی دیگر از شخصیت‌های فرهنگی و هنری منطقه و شاعران آیینی برگزار می‌ شود.

اشاعه و ترویج فرهنگ نورانی و کمال‌آفرین اهل‌بیت (ع)، فراهم‌آوردن زمینه‌های گسترش فضائل اخلاقی در جامعه، ایجاد شور و شوق معنوی و فراهم‌کردن یک روز به یاد ماندنی و شاد برای شهروندان از جمله اهداف برگزاری این برنامه است.

علاقه مندان جهت شرکت در این برنامه می توانند به آدرس شهر ری، میدان نماز، فرهنگسرای ولاء مراجعه کنند و یا با شماره 33380303 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: