کد خبر: 36021
تاریخ انتشار: یکشنبه, 07 مرداد 1397 - 14:41

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کارگاه قصه‌گویی و ساخت کاردستی در کتابخانه شهدای حصارک

منبع : لیزنا
کتابخانه شهدای حصارک، کارگاه قصه گویی و ساخت کاردستی تحت عنوان «باغ سبز قصه‌ها» را ویژه کودکان برگزار می کند.
کارگاه قصه‌گویی و ساخت کاردستی در کتابخانه شهدای حصارک

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، کتابخانه شهدای حصارک برنامه «باغ سبز قصه‌ها» را در قالب کارگاه قصه گویی و ساخت کاردستی با هدف انتقال و آموزش نکات اخلاقی مثبت در راستای الگوسازی رفتاری برای کودکان و هم چنین ساخت کاردستی با روش کلاژ جهت ارتقاء دست ورزی آنان، روز دوشنبه، 8 مردادماه ساعت 10 برگزار می کند.

با توجه به اهمیت قصه و قصه گویی که از دیرباز به عنوان ابزاری مهم جهت تعلیم و تربیت کودکان مورد تأکید بوده و هم چنین از لحاظ سرگرمی و تفهیم نکات اخلاقی به این قشر که بسیار موثر و سازند ه است، «مهری نودولقی» از کارشناسان مجرب حوزه کودک، با نمایش عروسک های دست ساز، برای کودکان قصه می گوید و در بخش دوم، کودکان شرکت کننده به ساخت کاردستی با روش کلاژ و بر اساس مضمون قصه شنیده شده، می پردازند و درباره آموزه های اخلاقی قصه با یکدیگر گفتگو می کنند.

علاقمندان برای شرکت در این برنامه می توانند به کتابخانه شهدای حصارک واقع در انتهای جنت آباد شمالی، بلوار سیمون بولیوار، نبش ایرانشهر شمالی مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44830107 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: