کد خبر: 36026
تاریخ انتشار: یکشنبه, 07 مرداد 1397 - 16:06

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

«جمعه های کودکی» در راه روستاهای جهرم در استان فارس

منبع : لیزنا
 سمانه رستمی، مسئول کتابخانه عمومی شهدای باباعرب روستای علویه جهرم از اجرای طرح «جمعه های کودکی» با هدف محرومیت زدایی در روستاها خبر داد. به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی فارس، سمانه رستمی با اشاره به اینکه «جمعه های کودکی» از جمله طرح های کتابخانه عمومی شهدای باباعرب در فصل تابستان است، گفت: براساس این طرح، با همراهی مسئولان و فرهنگ دوستان، به یکی از روستاهای محروم شهرستان می رویم و خدمات کتابخانه ای را در آن اجرا می کنیم.  مسئول کتابخانه عمومی شهدای باباعرب روستای علویه با بیان اینکه طرح جمعه های کودکی از روستای هورموج آغاز شد، گفت: در دومین هفته این طرح که جمعه ۲۹ تیر اجرا شد، روستای دنیان  میزبان کاروان کتاب و کتابخوانی بود که برنامه هایی همچون مسابقه نقاشی، قصه گویی و شعر خوانی، نمایش عروسکی، معرفی کتاب اهدای کتاب در این کارون اجرا شد. وی هدف از این برنامه را وارد کردن کتاب و کتابخوانی به دنیای کودکان در مناطق محروم و محرومیت زدایی فرهنگی عنوان کرد و گفت: طرح «جمعه های کتاب» تا پایان شهریورماه در پنج روستای دیگر اجرا خواهد شد. روستاهایی که کودکان مشتاق آن بی صبرانه منتظر ورود اهالی جمعه های کودکی هستند. امیدواریم این طرح در دیگر بخش های شهرستان و دیگر شهرستان ها نیز اجرا شود. رستمی از همکاری دهیار و روحانی روستای علویه، بخشدار و رییس شورای بخش کردیان و نویسندگان و اهالی قلم بخش کردیان در این طرح خبر داد و گفت: خیرین شهرستان جهرم نیز با کمک های خود به این کاروان و تهیه کتاب قصه، در این طرح مشارکت داشته اند.
«جمعه های کودکی» در راه روستاهای جهرم در استان فارس
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: