کد خبر: 36062
تاریخ انتشار: سه شنبه, 09 مرداد 1397 - 11:52

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

یک میلیون و ۴۲۱ هزار عضو در کتابخانه‌های عمومی شهر تهران

منبع : لیزنا
شبکه کتابخانه‌های عمومی شهر تهران با ۳۷۲ کتابخانه در پایتخت در حال حاضر به یک میلیون و ۴۲۱ هزار و ۵۵۱ نفر خدمات کتابخانه‌ای ارائه می‌کند.
یک میلیون و ۴۲۱ هزار عضو در کتابخانه‌های عمومی شهر تهران

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، شبکه کتابخانه‌های عمومی شهر تهران که شامل کتابخانه‌های فرهنگ‌سراها، خانه‌های فرهنگ، سراهای محله و سایر مراکز شهرداری تهران است، با ۳۷۲ کتابخانه در پایتخت، از استقبال گسترده شهروندان بهره می‌برد.

تعداد اعضای کتابخانه‌های شهر تهران یک میلیون و ۴۲۱ هزار و ۵۵۱ نفر است که از این تعداد، ۱۸۴ هزار و ۳۲۸ نفر اعضای فعال هستند و تعامل بیشتری با کتابخانه‌ها دارند.

همچنین منابع کتابخانه‌ها نیز از غنای خوبی برخوردار است و سه میلیون و ۴۰۱ هزار و ۸۸۳ کتاب چاپی، کتاب صوتی، لوح فشرده و غیره در کتابخانه‌های شهر تهران در اختیار شهروندان قرار دارد.

برای مشاهده فهرست کتابخانه‌های شهر تهران و یافتن کتابخانه نزدیک به محل سکونت خود، می‌توانید به این نشانی اینترنتی شبکه کتابخانه‌های عمومی شهر مراجعه کنید.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: