کد خبر: 36064
تاریخ انتشار: سه شنبه, 09 مرداد 1397 - 12:02

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

از 3 کتاب در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی رونمایی می‌شود

منبع : لیزنا
آین رونمایی از کتابهای «ملک سلطانی و نگین سلطانی»، «خردمندی و پارسایی»، «فرزانگی و جهانداری» سه شنبه، 9 مرداد در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی برگزار می شود.
از 3 کتاب در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی رونمایی می‌شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی، آیین رونمایی و نقد کتاب‌های ملک سلطانی و نگین سلیمانی، خردمندی و پارسایی، فرزانگی و جهانداری با حضور امیر دبیری مهر نویسنده برگزار می‌گردد.

مجید حسینی؛ عضو هیات علمی دانشگاه تهران و مدیر عامل باغ کتاب،  حجت الله عباسی؛ پژوهشگر مدیریت رسانه و نوراالله مرادی؛ پژوهشگر مطالعات فرهنگی سخنرانان این نشست هستند.

آیین رونمایی و نقد کتاب‌های ملک سلطانی و نگین سلیمانی، خردمندی و پارسایی و فرزانگی و جهانداری، سه شنبه، ۹ مرداد ساعت ۱۷ با مشارکت انجمن اندیشه و قلم در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی برگزار می‌شود.

علاقمندان جهت شرکت در این برنامه به فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی واقع در خیابان پاسداران خیابان گل نبی خیابان ناطق نوری، میدان قبا مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۸۸۶۸۱ داخلی ۲۲۱ تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: