کد خبر: 36127
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 11 مرداد 1397 - 09:44

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

شست کتاب‌خوان ویژه کارکنان ستادی و کتابداران سمنان برگزار شد

منبع : لیزنا
نشست‌کتاب‌خوان ویژه کارکنان و کتابداران با حضور مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان برگزار شد.
شست کتاب‌خوان ویژه کارکنان ستادی و کتابداران سمنان برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، نشست‌کتاب‌خوان کارکنان  ستادی و کتابداران شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر، سرخه و مرکزی استان سمنان با هدف ترویج فرهنگ مطالعه در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

در این نشست کتاب‌ های «تاثیر گذارترین‌های تاریخ » نوشته مایکل هارت (شرح احوال و آثار یکصد نفر از موثرترین شخصیت‌های تاریخ جهان)،توسط محسن الهی پناه، کتابدار کتابخانه مرکزی استان سمنان؛ «تفسیر عرفانی قرآن منسوب به امام جعفر صادق(ع) » به تصحیح مهدی تدین، توسط مائده حسنان، کتابدار کتابخانه عمومی کومش شهرستان سمنان؛ «رهش» نوشته رضا امیرخانی (داستانی اجتماعی با محوریت مسائل مرتبط با شهر، مشکلات و توسعه آن)، توسط زهرا شیرخانیان، کارشناس منابع اداره کل کتابخانه‌های عمومی و «مهر ولایت در آسمان ایران» نوشته علی کریمی جهرمی (تحقیقی اجمالی در زمینه ابعاد مختلف زندگانی، شخصیت، فضایل و معجزات امام رضا(ع))، توسط زهرا مومن آبادی، کتابدار کتابخانه شیخ محمود مزدقانی مؤمن آباد معرفی شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان در این نشست، به روز بودن اطلاعات و آشنایی با کتاب های حوزه‌های متعدد را از مهارت های ضروری برای کارکنان مجموعه به ویژه کتابداران دانست و بیان داشت: حضور در نشست‌های کتاب‌خوان موجب تقویت این مهم می شود.

 نورعلی غلامحسین نیا سماکوش با تاکید بر اینکه ‌برگزاری این نوع نشست‌ها  موجب تعامل و ارتباطات سازنده بین کتابداران، بهبود وضعیت و پیشرفت کتابخانه‌ها  می شود افزود: باید برای برگزاری مستمر این نشست‌ها و دیگر برنامه‌های فرهنگی تلاش کرد.

 شایان ذکر است، شعرخوانی سیداحمد رضوی، کتابدار کتابخانه امام خمینی(ره) شهرستان سمنان از دیگر برنامه‌های این نشست بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: