کد خبر: 36149
تاریخ انتشار: شنبه, 13 مرداد 1397 - 10:10

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کارگاه آموزش قصه گویی صد دانه یاقوت در بهاران برگزار می شود

منبع : لیزنا
فرهنگسرای بهاران برای سومین سال متوالی کارگاه آموزش قصه گویی صحیح به مادران را با عنوان «صد دانه یاقوت» با حضور مصطفی رحماندوست چهره پیشکسوت ادبیات کودک دوشنبه ها به صورت هفتگی ساعت 10 برگزار می کند.
کارگاه آموزش قصه گویی صد دانه یاقوت در بهاران برگزار می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی فرهنگ سرای بهاران، رحماندوست سال های زیادی از عمر خویش را صرف ترانه سرایی، نگارش و ترجمه کتاب در حوزه ادبیات کودک کرده است و تاکنون بیش از یکصد و شصت اثر در حوزه ی ادبیات کودک از وی به چاپ رسیده است. به همین منظور برای بهره گیری از تجربیات وی کارگاه آموزش قصه گویی صحیح به مادران با عنوان «صد دانه یاقوت» در سالن همایش برپا می شود.

شروع جلسات این کارگاه از 15 مرداد ماه ساعت 10 صبح دوشنبه های هر هفته تا 12 شهریور در سالن همایش فرهنگ سرای بهاران برگزار می شود.

این مجموعه فرهنگی از تمام مادران علاقمند به قصه گویی دعوت می کند برای شرکت دراین کارگاه ها به فرهنگ سرای بهاران واقع در میدان ابوذر، انتهای سجاد جنوبی، میدان بهاران مراجعه کنند.

شماره های 66213738 و 66231119 برای آگاهی بیشتر اعلام شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: