کد خبر: 36176
تاریخ انتشار: دوشنبه, 15 مرداد 1397 - 10:17

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتاب «حلقه شکسته» نقد و بررسی می شود

منبع : لیزنا
کتابخانه رازی با برگزاری بیست سومین نشست از سلسله نشست های چهارسوق کتاب در روز 16 مرداد ماه میزبان علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی است.
کتاب «حلقه شکسته» نقد و بررسی می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 11، در این نشست که با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی برگزار می شود ،کتاب حلقه شکسته با حضور زهرا آخوندی نویسنده کتاب و مرتضی صالح آبادی به عنوان کارشناس و مجری مورد نقد و بررسی قرار می گیرد .

در این نشست پس از معرفی کتاب و ارائه خلاصه ای از آن ،به سوالات حضار در خصوص کتاب پاسخ داده می شود . این رمان که اثری اجتماعی است ماجرای دختری است  که به سن ازدواج رسیده اما خاله‌ای دارد که بخاطر کینه و حسادت و همچنین عقده‌ای که از گذشته دارد اجازه نمی‌دهد راوی ازدواج کند و هر بار خواستگاران او را به بهانه‌ای دور می‌کند.

این کتاب در 152 صفحه توسط انتشارات حدیث قلم منتشر شده است.

علاقه مندان می توانند برای شرکت در این نشست در زمان یاد شده از ساعت 18 به آدرس میدان قزوین، خیابان قزوین، خیابان شهید مرادی، بوستان رازی فرهنگسرای رازی مراجعه و یا برای کسب اطلاعات با تلفن 55423353 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: