کد خبر: 36210
تاریخ انتشار: سه شنبه, 16 مرداد 1397 - 09:55

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

معرفی زندگی و آثار نویسندگان در ویژه برنامه طاقچه کتاب فرهنگسرای خاتم

منبع : لیزنا
کتابخانه شهدای محله بهداشت در منطقه 18 با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی مخاطبان با کتاب های مفید و خواندنی ویژه برنامه «طاقچه کتاب» را برگزار می‌کند.
معرفی زندگی و آثار نویسندگان در ویژه برنامه طاقچه کتاب فرهنگسرای خاتم

به گزارش لیزنا براساس اعلام روابط عمومی فرهنگسرای خاتم(ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18، در این برنامه علاقمندان به کتاب و کتابخوانی با زندگی و آثار نویسندگان ایرانی و خارجی آشنا می شوند و کتاب های شاخص آنان به مخاطبین معرفی می شود.

ویژه برنامه «طاقچه کتاب» سه شنبه هر هفته برگزار می شود و سه شنبه این هفته 16 مرداد ماه نیز به معرفی کتاب چهار اثر نوشته فلورانس اسکاول شین اختصاص دارد .

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به کتابخانه شهدای محله بهداشت به نشانی بزرگراه آیت الله سعیدی، چهارراه یافت آباد، بلوارمعلم، جنب پارک میرال، نبش خیابان بهار مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66306906 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: