کد خبر: 36212
تاریخ انتشار: سه شنبه, 16 مرداد 1397 - 10:05

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

معرفی و بررسی کتاب «برج سکوت» در فرهنگسرای اندیشه

منبع : لیزنا
چهارمین نشست از سلسله برنامه های کتابهای بالدار در فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود.
معرفی و بررسی کتاب «برج سکوت» در فرهنگسرای اندیشه

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، چهارمین برنامه از کتاب های بالدار اختصاص دارد به رمان سه جلدی برج سکوت نوشته حمیدرضا منایی با موضوع زندگی معتادان در جامعه ایرانی که از سوی فرهنگ سرای اندیشه معرفی و بررسی می شود.

این رمان روایت بکر و تکان‌دهنده‌ای از ساختارهای زیستی بخشی از ضعیف‌ترین و در معرض آسیب‌ترین طبقه اجتماع؛ معتادان را روایت می‌کند که از چند منظر قابل توجه است.

از سوی دیگر این رمان از منظر زبان و شیوه روایت نیز اثری قابل توجه است. پیوند دقیق و حساب شده میان زبان محاوره با زبان معیار داستان‌نویسی در این میان، از مهم‌ترین نکاتی است که می‌تواند بسیار مورد توجه مخاطب قرار بگیرد.

این برنامه روز چهارشنبه 17 مرداد ماه با حضور حمید رضا منایی(نویسنده کتاب) و دکتر حسین انتظامی قائم مقام وزیر ارشاد در فرهنگ سرای اندیشه برگزار می شود.

علاقمندان برای شرکت در این برنامه می توانند در تاریخ ذکر شده ساعت 17:30 به فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید منفرد نیاکی (اندیشه) مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88505514 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: