کد خبر: 36215
تاریخ انتشار: سه شنبه, 16 مرداد 1397 - 10:17

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

قصه های آسمانی در فرهنگسرای کار و تعاون روایت شد

منبع : لیزنا
فرهنگسرای کار و تعاون با هدف ترویج مراجعه و بهره مندی از متون دینی و به منظورغنی سازی اوقات فراغت کودکان در فصل تابستان، ویژه برنامه قصه های آسمانی را در قالب کارگاه قصه گویی روز دوشنبه، 15 مردادماه ساعت 11 برگزار کرد.
قصه های آسمانی در فرهنگسرای کار و تعاون روایت شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی فرهنگسرای کار و تعاون، سعیده السادات باقری کارشناس و مدرس علوم قرآنی در این برنامه به مفهوم کودکانه سوره انشراح پرداخت .

روایت قصه های قرآنی با هدف کوددکان بدانند که مسلمان بودن بسیار خوب است، کودکان به خواندن سوره انشراح علاقمند شوند، کودکان با پیام های سوره انشراح (متناسب با سن خود) آشنا شوند برگزار شد.

قصه کودکانه سوره انشراح، رنگ آمیزی، تفسیر کودکانه و بازی سوره انشراح از بخش‌های این برنامه بود.

برنامه قصه های آسمانی قصه های قرآنی برای کودکان  به همت کتابخانه علامه طباطبایی(ره) وبا مشارکت دارالقرآن ریحانه النبی(س) و  با حضور سعیده السادات باقری مدرس علوم قرآنی برگزار شد.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به فرهنگسرای کار و تعاون به نشانی: بزرگراه یادگار امام(ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک 76، کتابخانه علامه طباطبایی(ره) مراجعه کنند و یا با  شماره تلفن: 66044887 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: