کد خبر: 36234
تاریخ انتشار: سه شنبه, 16 مرداد 1397 - 13:08

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری کلاس‌های آموزشی در کتابخانه عمومی امام علی (ع) در اردبیل

منبع : لیزنا
مراسم افتتاح کلاس های آموزشی در کتابخانه عمومی امام علی (ع) با مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه اردبیل برگزار شد.
برگزاری کلاس‌های آموزشی در کتابخانه عمومی امام علی (ع) در اردبیل

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل، مراسم افتتاح کلاس های آموزشی با حضور عظیم عبدلی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اردبیل وحجت الاسلام و المسلمین لطفی، نماینده اداره اوقاف و امور خیریه اردبیل در محل کتابخانه عمومی امام علی (ع) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام لطفی بر لزوم فراگیری معارف قرآنی تاکید کرد و گفت: توجه به آموزه های قرآن در زندگی شخصی موجب شکل گیری شخصیت متعالی و افزایش معنویت در زندگی شده و انسان را به سوی کمالات رهنمون می سازد.

وی به تکامل و شکل گیری شخصیت انسان در دوران کودکی اشاره کرد و گفت: باید از دوران کودکی برنامه ریزی های لازم برای مانوس شدن کودکان با کتاب توسط خانواده و دستگاه های فرهنگی انجام گیرد وآشنایی کودکان با قرآن نقش بسزایی بر زندگی آنان خواهد داشت.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اردبیل نیز طی سخنانی با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف در حوزه کتاب و کتاب خوانی، غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان را از اولویت های مهم کتابخانه های عمومی در فصل تابستان دانست و گفت: نشست های کتابخوان، جمع خوانی و مسابقه نقاشی به صورت هفتگی در تمام کتابخانه های عمومی شهرستان اردبیل اجرا می شود.

در ادامه این مراسم کمال انواری، مسئول کتابخانه عمومی امام علی (ع) برگزاری کلاس های حفظ، روخوانی و روان خوانی قران کریم و چند برنامه آموزشی دیگر را از برنامه های این کتابخانه در ایام تابستان برشمرد و گفت: این برنامه ها با مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردبیل در این کتابخانه برگزار می شود.

وی به استقبال چشمگیر خانواده ها و کودکان از برنامه های فرهنگی و کتاب خوانی در کتابخانه امام علی (ع) اشاره کرد و افزود: کتابخانه به مکانی مناسب برای کودکان و دانش آموزان تبدیل شده و هر روز شاهد حضور بیش از پیش کودکان و نوجوان در این فضای فرهنگی هستیم که اوقات فراغت خود را با کتاب و کتاب خوانی سپری می کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: