برپایی باشگاه کتاب خوانان کودک و نوجوان در منطقه 21

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 21، کتابخانه استاد معین به منظور اشاعه فرهنگ کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان  اولین جلسه باشگاه کتابخوانان کودکان و نوجوانان را روز یکشنبه، 14 مرداد 97 در خانه فرهنگ ورد آوردبرگزار کرد.

در این برنامه مریم صمیمی مجری برنامه ضمن خوشامد گویی به حاضرین در برنامه با تعریف کتاب؛ فواید و محسنات کتاب و کتابخوانی را برای بچه های شرکت کننده در برنامه متذکر شد. همچنین در این برنامه جدیدی کارشناس برنامه ضمن تشریح اهداف و برنامه های باشگاه کتاب بدین صورت باشگاه را برای آنان معرفی کرد و در خاتمه از بچه ها درخواست نمود تا برای عضویت در این باشگاه ابتدا عضو کتابخانه شوند تا گروه بندی های آنان هرچه سریعتر انجام پذیرفته و باشگاه رسما کار خود را شروع کند.

 در ادامه  برنامه خانم صمیمی  از کسانی که کتاب خوانده بودند دعوت کردند تا برای دیگر دوستان خود نیز شمه ای از خوانده های خود را تعریف نمایند. و به بچه هایی که کتاب های خوانده شده را تعریف کرده بودند جوایزی اهدا گردید.

همچنین شجاعی کارشناس برنامه تعدادی از کتاب های منتخب موجود در کتابخانه را برای مطالعه به بچه های معرفی نمودند و فرم های عضویت کتابخانه نیز بین آنان توزیع گردید تا پس از تکمیل به کتابخانه تحویل دهند.

علاقه مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 44981070 کتابخانه استاد معین تماس بگیرند.