کد خبر: 36408
تاریخ انتشار: سه شنبه, 23 مرداد 1397 - 12:07

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری اختتامیه مسابقه کتابخوانی پیشوای مهر در فرهنگسرای کار و تعاون

منبع : لیزنا
آیین اختتامیه مسابقه کتابخوانی پیشوای مهر روز دوشنبه، 22 مردادماه در فرهنگسرای کار و تعاون برگزار شد.
برگزاری اختتامیه مسابقه کتابخوانی پیشوای مهر در فرهنگسرای کار و تعاون

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی فرهنگسرای کار و تعاون، کتابخانه علامه طباطبایی(ره) فرهنگسرای کار و تعاون به منظور آشنا نمودن عموم مردم با سیره ائمه معصومین (ع)  به عنوان الگوهای دینی، با رویکرد و محورهای سبک زندگی و همزمان با ولادت حضرت امام رضا (ع)، برنامه «پیشوای مهر» را در قالب مسابقه کتابخوانی برگزار کرد که آیین اختتامیه این مسابقه روز دوشنبه، 22 مردادماه در فرهنگسرای کار و تعاون برگزار شد.

در این مسابقه سوالاتی از متن و محتوای کتاب سیره امام رضا (ع) نوشته امیرمهدی حکیمی که توسط  دفتر نشر فرهنگ اسلامی به چاپ رسیده است طرح و در بین شرکت کنندگان توزیع شد.

تعداد 200 کاربرگ مسابقه از اول مرداد ماه در میان علاقمندان به مسابقه کتابخوانی توزیع شد و مخاطبان این برنامه فرصت داشتند؛ تا 21 مرداد ماه پاسخ نامه های خود را به واحد کتابخانه علامه طباطبایی(ره) تحویل دهند.

براساس این گزارش: از میان کار برگ های توزیع شده تعداد150 پاسخنامه به کتابخانه تحویل داده شد که از این میان تعداد110 نفر به کلیه سوالات پاسخ صحیح دادند.

امیرحسین ملائی، محمدعلی احمدی، اعظم اکبری زاده، نرگس سعادتی و پوران پور دلجو  به عنوان برگزیدگان این مسابقه انتخاب شدند.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: