کد خبر: 37088
تاریخ انتشار: دوشنبه, 26 شهریور 1397 - 09:37

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

قدردانی از برگزیدگان گرمسار در جشنواره کتابخوانی رضوی

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان
طی مراسمی از برگزیدگان شهرستان گرمسار در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی تقدیر شد.
قدردانی از برگزیدگان گرمسار در جشنواره کتابخوانی رضوی

 به گزارش لیزنا، در آیینی با حضور داریوش طاهری، فرماندار و حسن نورمحمدی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گرمسار از برگزیدگان شهرستان گرمسار، استان سمنان، در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی تقدیر شد.

داریوش طاهری، فرماندار شهرستان گرمسار در این آیین ضمن قدردانی از والدینی که فرزندان خود را به مطالعه و  شرکت در این جشنواره تشویق کردند، بیان داشت: خانواده‌ها نقش بسزایی را در ترویج فرهنگ مطالعه دارند. والدینی  که اهل مطالعه هستند در تربیت فرزندان خود موفق تر خواهند بود.

حسن نورمحمدی، ‌رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گرمسار نیز با ارائه گزارشی از عملکرد کتابخانه های عمومی شهرستان در برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: ترویج سیره ائمه اطهار(ع) بویژه حضرت امام رضا (علیه السلام) در بین افراد جامعه از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی است.

وی با اشاره به این مطلب که در این جشنواره هفت عنوان کتاب با موضوع زندگی امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) معرفی شد، بیان کرد: این آثار به صورت مکتوب و نیز در قالب نسخه الکترونیک در اختیار علاقمندان قرار گرفت.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گرمسار با بیان اینکه این جشنواره در  سه رده  سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسالان برگزار شد، افزود: تعداد دو هزار و ۴۷۵  نفر از شهرستان گرمسار در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند. در روند برگزاری این جشنواره بیش از ۷۰ برنامه فرهنگی شامل جلسات قصه گویی، جمع خوانی کتاب، نشست‌های کتاب‌خوان از منابع جشنواره با حضور کتابداران در سطح پارکها، دستگاههای اجرایی و آموزشگاه های شهرستان گرمسار برگزار شد.

در خاتمه از سعید علی بیگی در بخش خانوادگی(دونفره) به عنوان برگزیده استانی؛ علی حسین قلی مرشدی در بخش مکتوب بزرگسال؛ ‌ مونا خاکسارخو در بخش نقاشی و محسن تاجیک در بخش الکترونیک تقدیر شد و سینا میرآخورلی و آروین دار پرنیان شایسته تقدیر معرفی شدند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: