کد خبر: 37094
تاریخ انتشار: دوشنبه, 26 شهریور 1397 - 10:13

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بخشدار شهر زیدون از کتابخانه عمومی شهدای زیدون بازدید کرد

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه­های عمومی خوزستان
بخشدار شهر زیدون با هدف حمایت از فعالیتهای کتابخانه ای از کتابخانه عمومی شهدای زیدون بازدید کرد.
بخشدار شهر زیدون از کتابخانه عمومی شهدای زیدون بازدید کرد

 به گزارش لیزنا، با هدف بررسی مشکلات، فعالیت های فرهنگی کتابخانه و برگزاری جلسات انجمن، حسین شجاعی، بخشدار زیدون، نرگس موقرپور، رئیس اداره کتابخانه های عمومی بهبهان از کتابخانه شهدای زیدون، استان خوزستان، بازدید کردند.

نرگس موقرپور گفت: بخش زیدون به ویژه شهر سردشت پتانسیل های زیادی در حوزه مطالعه و کتابخوانی دارد و با سرمایه گذاری در این حوزه و رفع کمبودهای کتابخانه های عمومی می توان فرصت ارزشمند برای آینده زیدون که دانش آموزان و مردم این دیار هستند را فراهم کرد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهبهان همزمان با بازگشایی مدارس، خواستار توجه جدی به فضای محیطی و سبز اطراف کتابخانه و برگزاری جلسه انجمن برای آغاز فعالیت های فرهنگی شد و افزود: توجه جدی به کتابخانه عمومی شهدای زیدون و ترمیم، بهسازی فضای محیطی و سبز اطراف کتابخانه از اولویت ها است که می تواند در جذب مخاطب به ویژه دانش آموزان تاثیری زیادی داشته باشد.

در این بازدید حسین شجاعی، بخشدار و اعضائ شورای شهر سردشت ضمن آشنایی با بخش های مختلف کتابخانه از نزدیک در جریان روند فعالیت های کتابخانه عمومی شهدای زیدون قرار گرفتند و تاکید بر اجرای جلسات انجمن کتابخانه های عمومی شهر سردشت، بهسازی و ترمیم فضای سبز اطراف کتابخانه و اهدا کتاب به کتابخانه را از اولویت های بخشداری زیدون دانست.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: