کد خبر: 37363
تاریخ انتشار: دوشنبه, 09 مهر 1397 - 14:46

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

فعالیتهای خلاقانه خود را در سامان ثبت کنید

منبع : پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور،
مهدی رمضانی، معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور از ایجاد امکان ثبت فعالیت‌های خلاقانه در سامانه سامان با هدف تقدیر و ترویج فعالیت های خلاقانه کتابخانه ها خبر داد.
فعالیتهای خلاقانه خود را در سامان ثبت کنید

 به گزارش لیزنا، در راستای اجرای فرایند انتخاب کتابداران، کتابخانه ها و فعالیت های کتابخانه ای برتر در سال ۱۳۹۷، امکان ثبت فعالیت‌های خلاقانه در سامانه مدیریت کتابخانه های عمومی کشور (سامان) فراهم شد.

مهدی رمضانی، معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد در این خصوص اظهار داشت: به منظور تقدیر و ترویج فعالیت‌های خلاقانه کتابخانه‌های عمومی در سال ۱۳۹۷، امکان ثبت فعالیت‌های خلاقانه و نوآورانه کتابخانه‌های عمومی در سامانه مدیریت کتابخانه های عمومی کشور فراهم شد. با ایجاد این امکان، فعالیت‌های خلاقانه و نوآوری‌های کتابداران در هر سطحی از امور کتابخانه‌ای، ترویجی، کتابخوانی، فرهنگی، فضاسازی و ... گردآوری و سازماندهی خواهد شد؛ فعالیت‌های برتر اجرا شده در کتابخانه‌های عمومی به عنوان الگو، برای بهره برداری سایر همکاران تبلیغ و ترویج شده و از اقدامات خلاقانه شاخص تقدیر خواهد شد.

معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی تصریح کرد: صرفا فعالیت‌هایی قابل ثبت در این سامانه است که در کتابخانه های عمومی اجرا شده و مصداق خلاقیت، نوآوری و حاصل ایده‌پردازی کتابداران کتابخانه باشد.

وی اضافه کرد: کتابداران با ثبت فعالیت های خلاقانه خود در سامانه مدیریت تا ۲۵ مهرماه ۱۳۹۷، در بخش تقدیر از خلاقیت های برتر سال ۹۷ مشارکت داده خواهند شد.

 

اطلاع رسانی به مسئولین کتابخانه های نهادی
|
Russia
|
1397/07/11 - 14:30
0
0
سلام. چرا امکان ثبت فعالیتهای خلاقانه و نوآوری را مختص به کتابداران عمومی نهاد کردید؟؟ در حالی که ما کتابداران کتابخانه های عمومی مشارکتی را به کل فراموش کردید. با تمایزی که بین نرم افزارهای کتابخانه های نهادی و مشارکتی گذاشتید مشکلات بسیاری را گریبانگیر کتابداران کتابخانه های مشارکتی کردیدکه در این پیام نمی گنجد. لطفا برای یکسان سازی و بهبود عملکرد همه کتابخانه ها قدم خیر بگذارید و زحمات مشارکتی ها را هم در نظر بگیرید. پایدار و سربلند باشید. از طرف کتابداران کتابخانه های عمومی مشارکتی.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: