انجمن کتابخانه های عمومی زرند برگزار شد

 به گزارش لیزنا،جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان زرند به ریاست حبیب الله خنجری، فرماندار شهرستان زرند و با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمان و دیگر اعضای انجمن برگزار شد.

فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان زرند ضمن ابراز رضایت از وضعیت کتابخانه های عمومی شهرستان و تقدیر از رئیس اداره کتابخانه های عمومی گفت: مسئولین شهرستان تمام تلاش خود را به کار می بندند تا اعتبارات کامل کتابخانه های عمومی شهرستان محقق شوند.

 خنجری در ادامه افزود: ساخت فاز دوم مجتمع فرهنگی هنری شهدای خانوک در دستور کار قرار دارد که نتیجه عملیاتی شدن مصوبات جلسات انجمن شهرستان می باشد.

در ادامه جلسه محمدجواد حسین زاده، مدیر کل کتابخانه های عمومی عنوان کرد: همراهی و همفکری اعضای انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان زرند و دغدغه اعضا در بحث کتاب و کتابخوانی یکی از عوامل موثر در وضعیت مطلوب کتابخانه های این شهرستان را در بخش های مختلف از جمله آمار امانت، عضو، مسابقات مکتوب، آنلاین به طور ویژه در جشنواره رضوی دانست.

قاسمی زاده ، رئیس اداره کتابخانه های عمومی زرند، ضمن ارائه گزارش کاملی از وضعیت کتابخانه های عمومی بیان کرد: خدمات و فعالیت های فرهنگی و خلاقانه زیادی به همت کتابداران این شهرستان در سطح کتابخانه های عمومی انجام می شود که نتایج آن در ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه مشهود است.

تجهیز بخش کودک کتابخانه عمومی حضرت آیت الله خامنه ای، ساخت سالن های مطالعه کتابخانه عمومی علامه امینی ، کتابخانه مرکزی و ... از تصمیمات مهم اتخاذ شده در جلسه انجمن این شهرستان بود.