کد خبر: 37456
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 18 مهر 1397 - 09:08

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

جشن روز جهانی کودک در شهر بهارستان برگزار شد

منبع : کتابخانه عمومی بهارستان
 جشن روز جهانی کودک با حضور پرشور کودکان در شهر بهارستان برگزار شد.
جشن روز جهانی کودک در شهر بهارستان برگزار شد

 به گزارش لیزنا، مریم درنجفی مسئول کتابخانه عمومی فرزانگان، در این مراسم ضمن تبریک روز جهانی کودک گفت: مطالعه کتاب در شکل گیری شخصت کودکان بسیار موثر است و به همین دلیل شعار «آینده‌ای روشن با مطالعه کتاب» از سوی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان برای این روز انتخاب شده است.

حسین رحمتی؛ رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اصفهان نیز در سخنانی کودکان را برکت زندگی و سرمایه های آینده جامعه خواند و افزود: با توجه به نقش بی بدیل خانواده در بالندگی شخصیت کودک، پیش از همه، خانواده و سپس جامعه باید این حقوق را به خوبی بشناسند و خود را مکلف به پاس داشت آن بدانند.

وی روز جهاني کودک را بهانه اي براي ورود به جهان کودکان دانست و اظهار داشت: براي ورود به اين جهان بايد آگاهي هاي خود را فراموش کنيم و با ناآگاهي هاي کودکانمان همراه شويم.

شایان ذکر است سیده بتول نوربخش، دکتر محمد ابراهیمی و  مهدی اسدیان اعضای کمیسون فرهنگی شورای شهر بهارستان و حامد مرادیان مدیر روابط عمومی شهرداری بهارستان میهمانان ویژه این مراسم بودند که دکتر محمد ابراهیمی در خصوص برنامه‌های شورای شهر در خصوص ترویج برنامه‌های حوزه کودک و نوجوان صحبت کرد و نسبت به حمایت ویژه از این قشر قول مساعد داد.

قصه گویی با موضوع دوستی، توسط زهرا احمدیان؛ مسئول کتابخانه عمومی امام خمینی (ره) بهارستان، نقاشی صورت، اجرای کاردستی خلاق، نقاشی متری و مسابقات متنوع شامل شعرخوانی و طناب کشی در این روز اجرا شد.

اهدای بادکنک و پذیرایی از کودکان پایان بخش این جشن پرشور بود.

گفتنی است این برنامه با حمایت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اصفهان و به همت مسئولین و کتابداران کتابخانه‌های عمومی، فرزانگان . امام خمینی (ره) بهارستان همزمان با 16 مهرماه؛ روز جهانی کودک برگزار شد.

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: