کد خبر: 38086
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 12 دی 1397 - 10:21

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

 بازدید نماینده مجلس از پروژه کتابخانه ای شهرستان سلسله لرستان

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان
علی رستمیان، نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی از پروژه در حال ساخت کتابخانه شماره ۲ شهرستان سلسله بازدید کرد.
 بازدید نماینده مجلس از پروژه کتابخانه ای شهرستان سلسله لرستان

به گزارش لیزنا، علی رستمیان، نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با هدف رفع مسائل و مشکلات کتابخانه های عمومی با همراهی فرشته طهماسبی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان؛ شریف خسروی، فرماندار شهرستان سلسله؛ الیاس جلویاری، بخشدار مرکزی؛ حبیب نصیری، شهردار و حشمت نورعلی، بخشدار فیروز آباد از کتابخانه عمومی ابوریحان سلسله و پروژه در حال ساخت کتابخانه شماره ۲ این شهرستان بازدید کرد.

فرشته طهماسبی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در بازدید از پروژه در حال ساخت کتابخانه عمومی شهرستان سلسله با بیان اینکه برای تکمیل این کتابخانه ۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است، اظهار داشت: در حال حاضر تنها یک کتابخانه عمومی در شهرستان سلسله وجود دارد، که این میزان جوابگوی نیاز مردم این شهرستان نیست. عملیات احداث پروژه کتابخانه شماره ۲ شهرستان سلسله در سال ۸۷ آغاز شده و  با گذشت ۱۰ سال، هنوز این پروژه به مرحله بهره برداری نرسیده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان ابراز امیدواری کرد با پیگیری نماینده مجلس و فرماندار شهرستان سلسله شاهد تکمیل و بهره برداری هر چه سریع تر از این پروژه کتابخانه ای باشیم.

علی رستمیان، نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی نیز در بازدید از این پروژه ضمن تاکید بر لزوم تکمیل آن، در خصوص پیگیری جهت جذب اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل و بهره برداری این پروژه قول مساعد داد.

رستمیان همچنین ضمن بازدید از بخش های مختلف کتابخانه عمومی ابوریحان شهرستان سلسله، از نزدیک در جریان خدمات و فعالیت های فرهنگی این کتابخانه قرار گرفت و در خصوص رفع موانع و کاستی های موجود قول مساعد داد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: