کد خبر: 38117
تاریخ انتشار: شنبه, 15 دی 1397 - 09:26

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

 بازدید فرماندار تفت استان یزد از کتابخانه روستای دهشیر

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد
محمد حامدی، فرماندار تفت در بازدید از کتابخانه ثامن‌الحجج(ع) روستای دهشیر، گفت: کتابداری، حرفه ای مبارک است که باعث بزرگی روح و تعالی اندیشه می‌شود.
 بازدید فرماندار تفت استان یزد از کتابخانه روستای دهشیر

به گزارش لیزنا، محمد محامدی، فرماندار تفت ۱۲ دی ماه در جریان سفر به روستای دهشیر از کتابخانه ثامن‌الحجج(ع) این روستا بازدید و با کتابداران دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار علی احمدیان، بخشدار مرکزی تفت نیز حضور داشت.

فرماندار تفت همچنین در حاشیه این بازدید گفت: کتاب و کتابخوانی، ابزاری است که می‌تواند جامعه را به سوی آینده‌ای روشن سوق دهد و کتابخانه، مکانی است که با در دسترس‌پذیر کردن کتاب برای عموم مردم، باعث آگاهی و روشنگری در جامعه می‌شود.

حامدی افزود: کتابداری، حرفه ای مبارک است که باعث بزرگی روح و تعالی اندیشه می‌شود و کتابدار آگاه همچون معلم می‌تواند ذهن و روح افراد به ویژه کودکان را پرورش دهد.

وی همچنین در جریان این بازدید از تلاش‌های مسئول کتابخانه ثامن‌الحجج(ع) دهشیر قدردانی کرد و در زمینه رفع مشکلات کتابخانه قول مساعدت و همکاری داد.

حمیده همتی، مسئول کتابخانه ثامن‌الحجج(ع) دهشیر نیز گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد کتابخانه به حاضران ارائه داد.

گفتنی است، کتابخانه عمومی ثامن‌الحجج دهشیر یکی از ۶ باب کتابخانه روستایی شهرستان تفت است که ۳۹۶ نفر عضو دارد. ۳ هزار و ۲۸۷ جلد کتاب نیز در این کتابخانه موجود است.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: