کد خبر: 38261
تاریخ انتشار: شنبه, 22 دی 1397 - 13:51

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

 نمايشگاه کتاب با موضوع حضرت زینب در كتابخانه مركزي آستان قدس رضوي

منبع : روابط عمومي سازمان كتابخانه‌ها، موزه‌ها و مركز اسناد آستان قدس رضوي
  به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، نمایشگاهی از کتابهای چاپی با موضوع حضرت زینب(س)، ‌از 22 تا 25 دی‌ماه ‌در محل كتابخانه مركزي آستان قدس رضوي به نمایش عموم گذاشته شده است.
 نمايشگاه کتاب با موضوع حضرت زینب در كتابخانه مركزي آستان قدس رضوي

به گزارش لیزنا، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان با بيان اين مطلب گفت: در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی بیش از هزار جلد کتاب چاپی کم‌یاب و نایاب با موضوع حضرت زینب(س) و پرستار وجود دارد. امیرحسین مرادی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه  از مجموعه کتابهای چاپی با موضوع حضرت زینب (س)  و پرستار موجود در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی مجموعه ارزشمندی انتخاب و در معرض نمایش عموم قرار گرفته است. وی به عناوین کتابهای به نمایش درآمده با موضوع حضرت زینب (س) مانند حضرت زینب فروغ تابان کوثر، حضرت زینب(س) الگوی مقاومت و کرامت انسانی و حضرت زینب(س) احیاگر تشیع، تندیس شکیبایی، بانوی آفتاب، نمومنه های ایثار حضرت زینب (س) و بزرگ بانوی جهان زینب(س)  اشاره کرد و افزود: در این نمایشگاه کتابهای ارزشمندی با موضوع پرستاری نظیر فرهنگ پرستاری، روانشناسی برای پرستاران، اخلاق پرستای و اصول پرستاری در معرض نمایش عموم گذاشته شده است.

گفتني است، نمايشگاه«کتابهای چاپی با موضوع حضرت زینب(س) و پرستار ، همه‌روزه از 22 تا 25 دی‌ماه‌ از ساعت7:30 تا 19 در محل كتابخانه مركزي آستان قدس رضوي پذيراي عموم علاقه‌مندان به آثار تاريخي، فرهنگي، ديني و مذهبي است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: