کد خبر: 38331
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 26 دی 1397 - 09:53

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

 شعر سینوی(ابوعلی سینا) در کتابخانه ادبیات آستان قدس رضوی بررسی می شود

منبع : روابط ‌عمومی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان‌ قدس ‌رضوی
سی‌امین نشست ادبی خوانش متون کهن با بررسی شعر سینوی(ابوعلی سینا) با حضور علاقه مندان به متون ادبی کهن در محل کتابخانه تخصصی ادبیات آستان قدس رضوی برگزار می شود.
 شعر سینوی(ابوعلی سینا) در کتابخانه ادبیات آستان قدس رضوی بررسی می شود

به گزارش لیزنا، رئیس اداره کتابخانه عمومی این سازمان با بیان این مطلب گفت: سی‌امین نشست ادبی خوانش متون کهن با بررسی شعر سینوی(ابوعلی سینا) در تاریخ 27 دی ماه ( ساعت 9:30 الی 11) در محل کتابخانه تخصصی ادبیات آستان قدس رضوی برگزار می شود.

محمد مشایخی افزود: این نشست که توسط روابط عمومی و امور بین‌الملل و با همکاری واحد آموزش و کتابخانه تخصصی ادبیات برگزار می شود، سروده‌های فارسی حکیم ابوعلی سینا قرائت و بررسی می شود. وی با بیان اینکه در این نشست ادبی، سید علی کرامتی‌مقدم، استاد ادبیات و زبان پارسی حضور دارند ، اظهارداشت: این نشست در ادامه سلسله برنامه‌های ادبی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، با حضور جمعی از فعالان عرصه ادبیات فارسی و علاقه مندان به متون ادبی کهن، همه ماهه در محل کتابخانه تخصصی ادبیات برگزار می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: