کد خبر: 38482
تاریخ انتشار: شنبه, 06 بهمن 1397 - 10:22

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

آیین تجلیل از علیرضا برازش در خراسان رضوی برگزار می شود

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی
 همزمان با چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای اجرای طرح چهل قلم، آیین تجلیل از علیرضا برازش در خراسان رضوی برگزار می شود.
آیین تجلیل از علیرضا برازش در خراسان رضوی برگزار می شود

به گزارش لیزنا، همزمان با چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای اجرای طرح ملی چهل قلم آیین تجلیل از علیرضا برازش، نویسنده و پژوهشگر، روز شنبه ۶ بهمن ماه برگزار خواهد شد. در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین راشد یزدی، از چهره های مطرح مذهبی؛ جواد آرین منش، نماینده اسبق مشهد و کلات در ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی و علی ضیاء، مجری تلویزیون و گوینده رادیو به معرفی ابعاد مختلف شخصیتی این چهره فرهنگی خواهند پرداخت.

طرح چهل قلم به همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور در راستای نکوداشت اهالی قلم متعهد و برجسته و با هدف آشنایی مردم و مسئولان با این قشر به عنوان گروه های مرجع تاثیرگذار برگزار می شود.

شایان ذکر است، علیرضا برازش متولد سال ۱۳۳۴ شمسی، در کارنامه کاری خود مسئولیت های مختلفی را عهده دار بوده است که می توان به مدیریت شبکه یک و دو صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، مدیریت خانه کتاب، ریاست انتشارات امیرکبیر، معاونت فرهنگی  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ریاست کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، عضویت در هیات مدیره دفتر نشر فرهنگ اسلامی و ... اشاره کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: