کد خبر: 38516
تاریخ انتشار: دوشنبه, 08 بهمن 1397 - 16:13

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

آیین تجلیل از حسین فتاحی در قزوین برگزار می شود

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین
همزمان با چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای اجرای طرح چهل قلم، آیین تجلیل از حسین فتاحی در قزوین برگزار می شود.
آیین تجلیل از حسین فتاحی در قزوین برگزار می شود

به گزارش لیزنا، همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای اجرای طرح ملی چهل قلم آیین تجلیل از حسین فتاحی، نویسنده و پژوهشگر، روز یکشنبه ۷ بهمن ماه در قزوین برگزار خواهد شد.

در این مراسم مدیرکل کتابخانه های استان، رئیس حوزه هنری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان، مدیرکل امور اجتماعی استانداری، مدیرکل بانوان استانداری قزوین و جمعی از نویسندگان، ناشران و مولفان استان حضور خواهند داشت.

طرح چهل قلم به همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور در راستای نکوداشت اهالی قلم متعهد و برجسته و با هدف آشنایی مردم و مسئولان با این قشر به عنوان گروه های مرجع تاثیرگذار برگزار می شود.

گفتنی است، حسین فتاحی متولد ١٣٣٦ در یزد، دارای مدرک کارشناسی در رشته حسابداری است. فتاحی در سه حوزه تألیف، ترجمه و بازنویسی آثار کلاسیک فارسی برای کودکان و نوجوانان آثار متعددی منتشر کرده که «آتش در خرمن» و «پسران جزیره» در زمینه ادبیات پایداری است و «عشق سال های جنگ» رمان دیگر او از سوی نشر قدیانی تاکنون شش بار تجدید چاپ شده است. «مدرسه انقلاب»، «کودک و توفان»، «امیرکوچولوی هشتم» و بازنویسی «قصه‌های شاهنامه» و «سمک عیار» از دیگر آثار او است. وی هم اکنون «قصه‌های مزرعه سیب» را ترجمه و آماده چاپ دارد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: