کد خبر: 38898
تاریخ انتشار: سه شنبه, 07 اسفند 1397 - 11:07

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

مدیرکل فرهنگی و ترویج کتابخوانی نهاد خبر داد

اجرای طرح کتابخانه گردی در کتابخانه های تازه تأسیس

منبع : پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور
مدیرکل فرهنگی و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، از اجرای طرح کتابخانه گردی در کتابخانه‌های تازه تاسیس در ۱۸ اسفند ماه سال جاری خبر داد.
اجرای طرح کتابخانه گردی در کتابخانه های تازه تأسیس

به گزارش لیزنا، هادی آشتیانی، مدیرکل فرهنگی و ترویج کتابخوانی نهاد از اجرای طرح کتابخانه گردی در کتابخانه‌های تازه تاسیس در ۱۸ اسفند سال جاری خبر داد و گفت: به دلیل تقارن برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره بین‌المللی کارتون کتاب با سالروز تاسیس نهاد، طرح کتابخانه‌گردی در سال جاری به صورت محدود برگزار می‌شود.

آشتیانی افزود: کتابخانه‌های عمومی وظیفه مهم آگاهی بخشی، اطلاع‌رسانی و زمینه‌سازی مناسب برای ارتقای سرانه مطالعه و ترویج کتابخوانی و تحقق عدالت در دسترسی به کتاب و کتابخانه را برعهده دارند، بر این اساس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در سال گذشته هفدهم اسفندماه، طرح کتابخانه گردی را،‌ در ۴۲۶ شهرستان و ۵۰۰ کتابخانه منتخب برگزار کرد که با استقبال مردم و مسئولان روبه رو شد.

وی هدف از اجرای این طرح را معرفی کتابخانه‌های عمومی، افزایش آشنایی عموم مردم و مدیران اجرایی و فرهنگی کشور با کتابخانه‌ها، اطلاع مردم و مسئولان از فعالیت‌ها و خدمات کتابخانه‌ی عمومی و جلب توجه مردم به کتابخانه به‌عنوان پایگاه اجتماعی و فرهنگی تأتیرگذار عنوان کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: