کد خبر: 39035
تاریخ انتشار: دوشنبه, 13 اسفند 1397 - 14:10

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتابخانه قائم آل محمد(عج) قائمشهر مازندران رتبه نخست جام باشگاه های کتابخوانی را کسب کرد

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران
باشگاه کتابخوانی «اساره سو» از کتابخانه عمومی قائم آل محمد(عج) قائمشهر، با کسب عنوان اول استان، به عنوان یکی از تیم های برگزیده ملی تقدیر خواهد شد.
کتابخانه قائم آل محمد(عج) قائمشهر مازندران رتبه نخست جام باشگاه های کتابخوانی را کسب کرد

به گزارش لیزنا، پس از برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی با حضور ۳۹۰ تیم از استان، تیم باشگاه کتابخوانی «اساره سو» از کتابخانه عمومی قائم آل محمد(عج) قائمشهر به سرپرستی ملیحه امیرپور سرخی، کتابدار این کتابخانه، توانست با تیم ۱۲ نفره خود، رتبه اول استان را به دست آورد.

امیرپور در این خصوص اظهار داشت: با آغاز جام باشگاه های کتابخوانی، تیمی متشکل از ۱۲ دانش آموز دختر پایه های چهارم، پنجم و ششم ابتدایی که از فعالان کتابخانه عمومی قائم آل محمد(عج) بودند، در قالب باشگاهی به نام «اساره سو» که به زبان طبری به معنای روشنایی ستاره است، تشکیل دادیم که در این جام حضور فعال و موثری داشته باشیم.

وی افزود: برای این دانش آموزان، ۸۶ کتاب مورد تایید این جام در موضوعات ادبیات داستانی، علمی و تاریخی با هزینه شخصی آن ها خریداری شد که به مدت ۲ ماه، فعالیت هایی مانند مطالعه و تهیه ویدئوی معرفی کتاب برای فضای مجازی، نامه به نویسنده و همچنین مباحثه پیرامون کتاب و ساخت کاردستی های مربوط به کتاب، انجام شد و با داوری های صورت گرفته توانستیم رتبه اول استان را به دست آوریم.

امیرپور با بیان اینکه فعالیت های کتابخوانی در این باشگاه برای دانش آموزان بسیار مفید بوده است، اذعان داشت: افزایش اطلاعات عمومی، تقویت قدرت بیان، افزایش اعتماد به نفس و توانمندی در کار گروهی از مهم ترین ویژگی هایی بوده که در این ۱۲ دانش آموز مشهود بود.

گفتنی است، آیین اختتامیه سومین دوره‌ جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان با معرفی برندگان در سه بخش، روز سه شنبه ۱۴ اسفند در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: