کد خبر: 39139
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 22 اسفند 1397 - 10:41

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

 پیام تبریک استاندار البرز به مناسبت کتابخانه گردی

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز
استاندار البرز در پیامی، پانزدهمین سالگرد تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور را به خانواده بزرگ کتابخانه‌های عمومی تبریک و تهنیت گفت.
 پیام تبریک استاندار البرز به مناسبت کتابخانه گردی

به گزارش لیزنا، عزیزالله شهبازی‌، استاندار البرز به مناسبت پانزدهمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و روز کتابخانه‌گردی طی پیامی این روز را به خانواده بزرگ کتابخانه‌های عمومی و اهالی علم و فرهنگ تبریک گفت.

وی در این پیام کتابخانه‌های عمومی را پایگاهی اثرگذار در تعالی فرهنگ عمومی دانست و اظهار داشت؛ مشارکت و حمایت همه دستگاه‌های اجرایی و آحاد مختلف جامعه در تحقق این امر بزرگ ضروری است.

شهبازی تلاش دستاندرکاران در ترویج فرهنگ کتابخوانی را اقدامی مقدس دانست و افزود؛ خدمت در حوزه کتابخوانی زمینه ساز آبادانی و پیشرفت کشور در همه حوزه‌ها خواهد شد.

رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی استان البرز در ادامه این پیام عنوان کرد؛ اجرای طرح‌های بزرگی همچون کتابخانه گردی فرصت مغتنمی برای گردهمایی مسئولین، خانواده‌ها و همه کتابدوستان با محوریت کتاب و کتابخوانی است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: